رواية جميله في قلب وحش (بقلم هاله رجب الهربيطي) الفصل التاسع والعشرون
random
أخر الأخبار

رواية جميله في قلب وحش (بقلم هاله رجب الهربيطي) الفصل التاسع والعشرون

رواية جميله في قلب وحش (بقلم هاله رجب الهربيطي) الفصل التاسع والعشرون



الفصل التاسع والعشرون


النفسية محتاجة عمرة و قعدة على بلاط الحرم و سجدة امام الكعبة بدعاء لا ينقطع ..♥️
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
طلع الكلام ع الحب مش كدبة 
و طلعت ضلمة بتحتمي بالنور 
انا اهو بحبك بعترف و باقول 
و انا اهو بريدك و اجي ف بريدك 
ادفع حياتي مهر و انا مبسوط 
يكفيني نظرة و لمسة من ايدك 💖🌸عمرو حسن 
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
في المساء إجتمع الكل ببيت جميله من أجل تحديد الزفاف

الجد: ها يامدام ليكي طلبات

الأم: ربنا يخليك أنا مش هلاقي أحسن منكوا لبناتي

مالك بصوت منخفض: أول مره تقول كلمه عدله

مازن: وحياه أبوك خليها تعدي علي خير أنا عاوز أتجوز وأتدلع

مالك: لاء من ناحيه هتدلع فحماتك هتدلعك

مازن: سيبني بقا البت زي القمر 

مالك: عندك حق وجميله كمان قمر أووووي 

علي: طب ياجماعه أنا كمان نويت وبكامل عقلي إني أتجوز

جدو عمي أنا طالب منكوا أتجوز البت دي وتلموني بقا لحسن

أخطفها وأغتصبها وأقتلها وأقتل نفسي ماهو مين هيأكلني

الجد: ههههههههههه شكلك واقع

علي بغمزه لسيرين: واقع أووووي والله ياحاج

الجد: علي خيره الله نقرء الفاتحه

قرؤا الفاتحه وجلس الجميع في جو مليئ بالسعاده

علي: هو إحنا مش هناكل ولا إيه أنا جعاااااااااااااااااان

مازن: منك لله دايما فاضحني 

الأم: يلا ياجماعه إتفضلوا عشان ناكل

علي: هو دا الكلام يلا بينا يامونمون يامزه إنتي

وجلسوا وبدأوا بالأكل وقعدت أم جميله بين مالك وجميله 

وكل شويه ينظر لها مالك بغيظ 

الأم: في حاجه يامالك بتبصلي ليه

مالك بغيظ: أصلي بحبك ياحماتي بحبك

الأم: القلوب عند بعضها والله 

وإنتهي اليوم وذهب الجميع كل منهم لمنزله
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
عند عز أبومالك ومازن بالغرفه 

عز: أخيرا هنرتاح منهم يااه دا أنا كنت مضيع عمري عالفاضي

عزه: إحمد ربنا ياحبيبي وعوضهم عن بعدك  عنهم

عز: بأذن الله
وظلوا يتحدثوا حتي غلبهم النوم
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
مالك رن علي جميله

مالك: قلبي أخيراً هنبقي مع بعض كلها أسبوع ونخلص بقا

جميله: إن شاء الله ياروحي

مالك: من بين اربعة مليار واحدة اخترتِك 
حبّيتك وكمان قدّرتك 
والكلمة اللي بتطلع منِك 
أجمل من أي كلام مسموع
أشبع لو شُفتك يوم صدفة
واذا غِبتي ليالي باموت م الجوع....عمرو حسن....

جميله:الله إنت بتقول شعر وكمان لعمرو

مالك:أعمل إيه عرفت إنك بتحبيه

جميله:أووووي كلامه جميل جداً بيوصفنا بيقدر يسعدنا 

مالك:أنا كدا هغير

جميله: لا ياروحي إنت لازم تتعود عمرو دا شبه فيروز في 

الشتا لازم أبدء يومي بيه وأنهيه بيه

مالك: ماشي ياستي كله يهون عشانك طمنيني ولادي عاملين

إيه معاكي إوعي يكونوا بيتعبوكي

جميله: ههههههه لا ياحبيبي ولادك مش تاعبني

مالك: يلا بقا تصبحي علي خير ياقلبي هنييجي بكرا عشان 

نجيب الدهب ونشوف الفساتين والبدل

جميله: ههههههههههه بذمتك هلبس فستان إزاي ببطني دي

مالك: هتبقي قمر ياقلبي وكمان بطنك مش باينه أووووي 

جميله: ماشي ياقلبي تصبح على خير يارب 

مالك: وإنتي من أهل الجنة ياقلبي
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
مازن رن علي ملك

مازن: مساء البطاطس قلبي فيكي غاطس

ملك: ههههههههههه إيه الرومانسيه دي كلها

مازن: أومال هو إنتي لسه شوفتي حاجه دا أنا هبهرك

ملك: لاء ماهو واضح ههههههههههه يلابقي تصبح علي خير 

مازن: علي طول كدا خليكي فرفوشه

ملك: ههههههههههه ماشي 

وفضلوا يحكوا مع بعض وغلبهم النوم
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
في غرفه علي 

علي:يالهطه قشطه ماشي يالهوي ياخراشي إديني ياسطا لحسه

ولا إحنا منسواشي

سيرين: ههههههههههه إيه الكلام دا بتجيبه منين ههههههههههه 

علي: أنا ومازن يا أوختشي دخلنا علي جوجل وجبنا حبه

كلام رومانسي إنما إيه عنب 

سيرين: ههههههههههه إنت فظيع والله ههههههههههه 

علي: بحبك 

سيرين بخجل: وأنا كمان بحبك متبعدش عني 

علي: مستحيل أبعد عنك حد يسيب روحه

وفضلوا يتكلموا وغلبهم النوم
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
في صباح يوم جديد علي أبطالنا إتجمعوا وراحوا المول

مازن: يالهوي ياناس أنا هبقي عريس أنا مش مصدق نفسي 

علي: إقرصني يالا أنا مش مصدق إننا بنجيب هدوم الفرح

مالك قرصه

علي: اااااااه إيه ياعم الغباء دا حرام عليك 

مالك: ما تنشف ياراجل إيه هتكسفنا من حالا

علي: أسد يلا فى إيه 

جميله: بطلوا جنان بقا أنا هروح الحمام 

مالك: خلي بالك من نفسك ياقلبي

مازن: يامحني ياخويا

علي: هي راحه تحارب دا الحمام بيت الراحه

ملك: قومي يابنتي دول مش هيبطلوا كلام

مازن: إمشي يابت يلا وإنتي ياسيرين مش عاوزه تروحي 

سيرين: لاء مش عاوزه يابارد

جميله: ههههههههههه أحسن

ومشيت جميله وملك وراحوا الحمام 

وبعد وقت جريت ملك عليهم وهي بتبكي

مالك: في إيه وفين جميله 

ملك: جميله إتخطفت 

مازن: حصل إيه

ملك: إحنا دخلنا الحمام وفي واحد قال لجميله إنك مستنيها

بره وأخدها وخرجت وأنا طلعت معاها زقني واخدها معاه في

العربيه وجريت علي هنا أقولكوا

علي: لازم نشوف حل ربنا يستر

رن تليفون مالك برقم غريب

مالك: ألو

جلال: مراتك معايا يامالك باشا لو عاوزها عايشه هي وإبنك 

تعالي في...... ولوحدك وياتلحقها يامتلحقهاش أصل بصراحه 

مراتك من النوع الشرس وعجبتني ههههههههههه تشاو

مالك بعصبيه وصراخ: وربي لقتلك ياجلال هقتلك
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

انا كنت قولت فاضل حلقتين وتخلص بس لسه في احداث تانيه عاوزه أكتبها أكتب الحلقه الاخيره وخلاص ولا أكمل في الروايه♥♥
متنسوش الفوت والكومنت بليز♥♥

الفصل صغير أنا تعبانه والله وكتير قالولي أنزل دا اللي قدرت أكتبه حالا وهوقف يومين عشان تعبانه اسفه💔
دمتم بخير 

ملكه القلم

الفصل القادم من هنا

author-img
Asma Adel

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent