رواية جميله في قلب وحش (بقلم هاله رجب الهربيطي) الخاتمه
random
أخر الأخبار

رواية جميله في قلب وحش (بقلم هاله رجب الهربيطي) الخاتمه

رواية جميله في قلب وحش (بقلم هاله رجب الهربيطي) الخاتمه



خاتمه الروايه 


بعد مرور سبع سنوات كان أبطالنا مجتمعين من أجل التخطيط

لإقامه عيد ميلاد للتوأم إيلين وأسر كانت إيلين تنزل علي

الدرج وهي غاضبه:يوووووه بقا يا أسر إنت مالك ومالي البس

اللي عاوزاه واعمل اللي يعجبني والله هقول لبابي عليك

اسر بغضب طفولي:أنا اخوكي وتسمعي كلامي فاهمه

إيلين وهي تجلس بجانب والدتها:يامامي عمال يضربني 

جميله:في إيه يا حبايبي مالكوا

اسر بغضب:لازم تسمع كلامي ومتلبسش قصير ولاضيق ولا

تكلم اي ولد من صحابنا 

علي:يالهوي يالهوي هي وصلت للولاد التار ولا العار يا اسر

إيلين:بلاش أقول إنك كنت بتجيبلي شوكولاته عشان تعرف 

إسم مامت يزن صاحب أسر 

علي وهو يكتم فمها:ههههههههههه عسل عسل يا إيلين ياقلبي

سيرين:والله بتخوني ياعلي الكلب ماشي أنا هوريك

علي:طيش شباب ياحبيبتي خلاص بقا وبعدين يبقي معايا

القمر وأبص للنجوم طب دا ينفع بردوا وظل يصالحها

مازن بصوت منخفض: الصراحه عنده حق هي طلقه

ملك: طلقه في نافوخك ياقلبي 

مازن: لا ياروحي دا انا بشكر فيكي

ملك: اااه بحسب رجاله ماتختشيش

إيلين: أنا طالعه أوضتي بقا عشان أمارس مهنتي المفضله

جميله:ياحبيبتي يابنتي ياشقيانه رغم المذاكره وتعبها وليكي

مهنه نفسك تحققيها فعلاً تربيتي

مالك ببرود: وإيه هي مهنتك ياقلبي

إيلين: الرقص يابابي

مازن وعلي: هيهيهي معكم كباريه المعلمه شخلع

جميله وملك وسيرين: هيهيهي أيوا ياأبلتشي 

جميله: تربيتشي يا روحي أد إيه تربيه شريفه

مالك قام وجرى وراهم ومسكه مازن وعلي: سيبوني عليهم

باقولكوا سيبوني والله لموتكوا رقاصه ياجميله رقاصه

علي بحده بدلع أن تركه: ومالها الرقاصه ياعنيا في عز التلج

إنت بتكون متدفي وهي ياعيني لابسه بدله رقص في التلج

عشان ترقص وتسترزق ها قولي بقا مالها الست تعبانه وشقيانه

مالك: سييبني يامازن سيبني علي الكلب دا كمان أنا هربيكوا

مازن: ياعم ماتسيبهم دا حلمهم اهو تعرفنا علي رقاصات

زق مازن مالك وجري معاهم

إيلين: علي فكره يابابي إنت أناني عشان هتقف قصاد حلمي

النبيل الشريف وعلي فكره هقول لتيته مني 

مالك: اه هي دي اللي مبوظاكي والله

مني وهي نازله علي السلم فمالك احضرها لتعيش معهم: نعم

ياعنيا وانا بوظتها إمتا ياروحي دا انا بفرفشها بدل ماتعقدها

يالا يابت إنتي وهي عشان أدربكوا علي هز الوسط

مازن وهو يصفر: الله عليكي يامونمون ياجامد 

دخل باقي العيله علي صوت الشجار

الجد: في إيه مالكوا عالصبح

عز: إيه يابني اهدوا بقا مش كل يوم

عز وفريده: كل يوم خناق

مالك: شوفوا الهانم بنتي عاوزه ترقص وجدتها بتعلم البيت 

الجد: الله وانت مالك تعلمها براحتها طالما في البيت براحتها

صح ياقلبي مش احنا متفقين علي كدا

إيلين ببراءه: اه ياجدو أنا مش عارفه بابي دا أفوش كدا ليه

الجد: ههههههههههه إنتي ياصغيره هتجنني البيت

إيلين: بحبك اوي ياجدو وحضنته وأيضاً الباقي ونظرت 

لمالك بكبرياء: هه شوف الناس إتعلم خليك متفتح مالها يعني

الرقاصه دعليها هزه وسط ولا حتت هيهيهيهي 

الجده مني:لولولولولي
جميله وملك وسيرين: هيهيهي

علي ومازن:ايوا يا ابلتي

مالك: والله ماسايبكوا   وجري وراهم مالك وضحك الكل عليهم

وحشتوني أووووي أووووي أووووي  وحبيت اكتبلكوا الخاتمه دي يارب تعجبكوا ♥♥
وكدا بقا مش هنزل تاني عشان الامتحان لكن اوعدكوا اول ماتخلص الامتحانات هفكر في روايه جديده♥♥

دمتم بخير ♥♥

ملكه القلم ♥♥
author-img
Asma Adel

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent