رواية جميله في قلب وحش (بقلم هاله رجب الهربيطي) الفصل الثالث وثلاثون
الفصل الثالث وثلاثون
ب"انا عاشق وهاعمل إيه
مش واصل لـ حل مريح وجودكـ عندي بالدنيا"❤
عدي شهور علي أبطالنا وقربت ولاده جميله وأيضاً ملك
وسيرين بالشهر الثالث من الحمل
بالليل بغرفه جميله ومالك كانت جميله بالغرفه ترقص
دخل مالك عليها: الله أكبر إيه الجمال دا ياقمر
جميله وهي بتنهج: زهقت قولت أرقص شويه
مالك:هو انتي ياقلبي مش في بدايه التاسع
جميله: اه ياقلبي
مالك: يعنى المفروض تتهدي عشان هتولدي بأي لحظه
جميله: اااه
مالك: إنتي هبله
جميله: اااااااااه الله يخربيتك بولد اااااااااه
مالك بخوف: بتولدي إزاي طب أعمل إيه
جميله:إتصرف بقولك بولد شيلني يلا
مالك:أشيلك فين ياما ضهري هينقطم
جميله: اااااااااه منك لله إنت السبب اااااااااه
حملها مالك ونزل يجرى علي السلم وكان الكل بالجنينه
الجد:في إيه يامالك شايل جميله وبتجري
جميله:بنلعب اااه هيكون شايلني ليه بولااااااااااد اااااااه
أم جميله:ياحبيبتي يابنتي بسرعه ونبي يامالك
وركبوا الكل عربياتهم وراحوا المستشفي
مالك بصراخ:دكتور دكتور بسرعه
جميله بدموع:اااااااااه مش قادره يامالك اااااااااه
الممرض:في إيه
علي:ولا حاجه طالعلها حبايه في بطنها إنت أعمي دي بتولد
الممرض:بسرعه حطوها هنا وأنا هجيب الدكتور
خرج الممرض من الغرفه ودخل هو والدكتور
الطبيب: بسرعه يلا جهزوها
جميله: يجهزوا مين إنت هتعمل فيا إيه لاء مش لاعبه
الطبيب وهو يعطيها حقنه:مش لاعبه إيه يامدام إنتي بتولدي
جميله بدموع: مالك حبيبي متسبنيش ونبي هيموتوا مراتك
مالك: متخافيش ياقلبي مش هسيبك
جميله بصراخ: وهو إنت تقدر تسيبني ماهو إنت السبب
الدكتور: ههههههههههه الله في عونك
مالك: وأنا مالي ياختي ما إنتي كمان السبب وأنا كنت غلبان
إنتي اللي افسدتي أخلاقي
جميله: ااااه مش قادره هموت منك لله
علي ومازن كانوا واقفين يضحكوا علي مالك وجميله
جميله بدموع: كدا ياعلي إنت ومازن تضحكوا عليا شكراً
جلس مازن وعلي بحانبها جميله بحركه مفاجأة مسكت إيد
الإتنين ووضعتهم بين سنانها
علي ومازن: ااااااااااااااااااااه يابنت العضاضه
علي: سيبيني ربنا ياخدك اااااااااه سيبيني لأموتك
مازن: اااااااااه مش قادر سيبيني منك لله
تركتهم جميله ومسكوا إيديهم بوجع
الطبيب ومالك مش بيبطلوا ضحك
مازن: منك لله ربنا ينتقم منك
علي: ااااه ياني ياما منك لله يامفتريه منك لله
سيرين وملك كانوا بيبكوا وبنفس الوقت بيضحكوا
علي: إضحكوا أووووي منكوا لله
الطبيب: يلا كلوا بره والممرضه هتجهز المدام والأستاذ يروح
يلبس ويتعقم عشان هيدخل معاها
وبعد وقت دخل مالك مع جميله غرفه العمليات وولدت التوأم
بنت وولد فرح مالك كثيراً ولكنه كان خائف علي زوجته
الممرضه: هي شويه وهتفوق هي نامت من التعب تقدر حضرتك
تخرج دلوقتي عشان نجهزها وندخلها أوضه عاديه
خرج مالك من الغرفه وبعد وقت خرجت جميله وكان الجميع
بجوارها حتي تفيق وتراهم بجانبها
مالك وهو يقبلها من جبينها: الحمد لله يارب
بدأت جميله تفوق وكان الطبيب يقوم بعمله
جميله بتوهان: إيه الحلاوه دي هي تركيا إحتلت مصر وجابتلنا
مهند هات رقمك قبل ماحد يشوف ياقمر إنت
علي: ههههههههههه إلحق مراتك بتشقط ولا التليجرام ههههههههه
مازن: دي طلعت خلبوصايه ههههههههههه
مالك: بس إنت وهو وإنت يادكتور هي هتفوق إمتا
الطبيب وهو يحاول مداراه ضحكته: هي إبتدت تفوق
مالك بغيره: طب تمام إتفضل إنت إحنا هنفضل جمبها
الطبيب بحرج: تمام الف سلامة ومبروك
جميله بتوهان: مهند إنت رايح فين يامهند تعالي ياولااااااااا
مالك: ماشي ياجميله ماشي
وبعد وقت فاقت جميله
جميله: حبيبي فين الولاد عاوزه أشوفهم
مالك: ونبي لسه فاكره
جميله: في إيه مالك
علي: إسكتي هو أنا مقولتلكيش
جميله:لاؤ مقولتليش
علي:إنت ياختي فوقتي من هنا وهاتك يامعاكسات في الدكتور
جميله بدموع: والله يامالك مكنت اقصد حاجه البنج السبب
مالك: خلاص ياقلبي متبكيش حمدلله علي سلامتك ياقلبي
جميله: الله يسلمك ياروحي فين جدو وماما والباقى
مازن: من ساعه ما الولاد طلعوا من الأوضه وهما معاهم مش
عاوزين يبعدوا عنهم
جميله: وإنتوا ليه واقفين ماتمشوا وتسيبوني أنا وحبيبي
مازن بضحك: لاء ماهو إحنا عاوزين نقطع عليكوا ههههههههههه
سيرين وملك: مبروك ياقلبي
جميله: الله يبارك فيكوا عقبالكوا
علي ومازن: لاء كفايه إنتي واللي عملتيه
ضحك الكل عليهم وحضر الجميع وباركوا لمالك وجميله
وفي نفس اليوم روحوا البيت بجميله والتوأم
وسموا التوأم إيلين و أسر
وبعد شهور ولدت سيرين وملك وسموا
أدم وهو إبن علي وزين إبن مازن
وكان السبوع لأدم وزين
مالك شد جميله ودخل الغرفه
جميله: في إيه ياحبيبي
مالك وهو يقبلها: في إنك وحشتيني أووووي
جميله: وإنت كمان وحشتني أووي
مالك: بحبك اوى مكنتش أتخيل إني هحب بنت كدا وتمتلك
قلبي وتبقي إدمان ليا بعشقك ياقلبي
جميله بحب: وأنا كمان بموت فيك ياروحي ومعني كدا إن أنا
اللي ملكت قلبك وفي قلبك يعني جميله في قلب وحش
وذهبوا لعالمهم الخاص بهم
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
دمتم بخير يارب
هتوحشوني أووووي والله
متنسوش تقولولي رأيكوا والفوت والكومنت♥♥
ملكه القلم♥♥
